Sunday, 4 March 2012

Lagu2 Favouriteku



Suka dengar melodinya walau sepatah haram aku x faham hehehe...subhannallah tu aku faham yg lain tu buat2 faham aje..huhu....rasanye bukan saya sorang je minat kat lagu2 bollywood ni kan..x faham pun x pe janji layan buat jiwa tenang n rehatkan minda...



ni old song movie Mahima Chaudry ..suka melodi lagu ni...x percaya dengarlh sendiri..x sesak jiwa n fikiran mendengarnya...na.na.na...emm..emm..e'eh ternyanyi plak hehehe...

Lagu bollywood sekarang pun suka dengar walaupun dah ikut peredaran zaman.kite dengar pun dah banyak melodi yang di adun mengikut kehendak pendengar yang berentak moden... tapi masih sedap di dengar...Hah ni lagu dari movie R.A. One





2 comments:

  1. uhuhuuuhuhuhu congrat laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kunun mau simpan gambar tapi nantilah dulu..hehehe

      Delete